2010. január 2., szombat

Boldog Újévet.

Neked is, aki elloptad a telefonomat, ami ilyen nézetben értéktelen (állitólag), és tele van nyálas smsekkel amiket szerettem volna megtartani. Remélem neked is annyi kellemes percet okoznak mint nekem, és vigyázz, van benne egy telefonszám amit ne hivj fel ha kedves az életed mert egy elmebeteg voltbarátom van a másik odalon.
Mélyentisztelt Boldizsárnak köszönhetően van új számom. Mit ad isten ezen is ingyen beszélünk még a Kiserával is!!! Nagyon király! A sajnálatos eset, amikor is elhagytam a telefonját, azzal együtt a kártyámat, szilveszterkor történt. Átmentünk a barátaihoz, ahol az őrült Tomi már javában vetkőzött, a Bacsabence nem látott az orráig, és ahol ott volt az Ági öccse. Miután sikerült mindenkibe elég.. ügyet jutattni, átmentünk valami helyre, egy olyan igazi házibuliba, ahol ott volt a Varga Zsuzsa, akit szemtelenül kicikiztek a fiúk én meg röhögtem. Állitólag látták a Zsédát is de ezt a Boldizsár mondta, aki összetéveszti a Bredpittet Andzselinával.. úgyhogy nem biztos forrás. Kicsit fáj a hasam.. Na az éjfél elég jól sikerült, előtte 2 perccel elindultunk megkeresni egymást, kavarogtunk a sok ember közt, közben hallottam hogy a többiek örjöngenek a nappaliban (gondolom akkor volt éjfél), mire eljutottunk a fiúkhoz már azt se tudtam miért indultunk el, de szerencsére a Boldizsár észnél volt és gyorsan kirángatott a kicsit ritkásabb folyosóra hogy vigyorogva boldogújévetkivánjon:) Ezután elfogott a hányinger és egyes nézetek szerint "sokáig üvöltöztem a lépcsőházzal" de ebbe inkább nem mennék bele, örülök ha elfelejtem valaha. (Kicsit hajaz arra a bizonyos estére, amikor a koliban ünnepeltük az Atist meg a Bandit és én már este kilenckor átöltözve aludtam. Nem azért mert nem vettem részt.) A buli akkor hágott a tetőfokára, mikor a legszrabb volt és már annyira untuk, hogy a Bacsabence kifejtette, neki a hájas has jön be és bizonyitékképpen rámozdult egy ELÉGGÉ molett szőkére. Némiképp meglepett, amikor visszasomfordált és közölte hogy a lány kikosarazta, mert halálosan szerelmes Ádiba. Az isten áldjon meg drága Bence hát ennél jobban nem is alakulhatott volna, megvan a belsőinfó, a gyengepont, az aduász, az Ádi! Felvetettem mi lenne ha megint odamenne de most aztán mondja meg hogy "szija, Ádi vagyok"! Mire kimondtam már el is tűnt, azonnal a csaj mellett termett. Láttam ahogy mozog a szája, halál komolyan bemutatkozik, figyelem a lányt. Először lelkiismeretfurdalásom támadt, hogy szegény Bence biztos fájni fog, de szemmelláthatóan Ádi megtette hatását mert a lány egyből a karjaiba omlott és úgy vigyorgott mintha legalábbis ötmillió forint lenne a Bence kezében. Természetesen ekkor már neki is hányingere lett és inkább otthagyta a világ legbutább hölgyeményét. A Hercegzoli (aki nem az de majdnem), más elfoglaltság után nézett, de azt sajnos nem mesélhetem el hogy mi az. Ennek nem csak a Zoli becsülete és jóhire az oka, hanem hogy rám nézve is nagyon aljas és lealacsonyitó, hiszen remekül szórakoztam rajta:) Az este során a Boldizsár felhivta a Beát is, aki hallhatóan ittas volt, kétszer köszönt nekem kihangositva, a beszélgetés végén mégis háromszor elmondta hogy üdvözöl. Azért nagyon kedves. A Silye annyira elérzékenyült a Hülyétől hogy majdnem elsirta magát, az Ádám meg kb leszrta.
Jó korán elindultunk haza, kb 4-re már otthon is voltunk.
Hazaérve megállapitottam hogy eltűnt a telefonom (ami a Boldizsáré volt), erre a Hülye felhivta a Bacsáékat, akik ottmaradtak, hogy keressék meg. Vannak emberek, akik elmennek bulikba szilveszterezni, és összelopnak mindent ami mozditható? Ez igy szokás? Mikor bebizonyosodott hogy nincs remény, megkérte őket hogy lopjanak már helyette egyet mert ez igy nem pálya:)
Reggel ébresztő gyanánt újra felhivta őket és kérdezte mit intéztek.. a Bence először nem értette, kérdezte hogy "mit? laptopot?" aztán a Hülye felvilágositotta a telefonomról és igy reagált: "áá nem sikerült, már mindent elvittek..":):)
Úgy egészében szr volt a buli, tekinve hogy milyen jól indul az év pláne, de minőségben és mennyiségben is túlszárnyaltam a nevetésrekordomat, ami elég pozitiv élmény ahhoz hogy az egyik legjobb szilveszteremnek tudjam be az ideit.

10 megjegyzés:

anna írta...

jaj ne szivass mi ez a facebook relationship valtas???

anna írta...

ja amugy meg neked is szuperboldog ujevet + jo h szilveszter jo volt

egytökéletesember írta...

:):):) látom követed az eseményeket:) én is beszrtam, de jó mókának tűnik.. eddig

Névtelen írta...

Remélem, nem a facebookról kell majd megtudnom egyéb fontos dolgokat.

egytökéletesember írta...

az ikrekről beszélsz?

anna írta...

jaj tokeletesember, azert jol beparaztam am [gondolom nem csak en]
eleve nagyon ocska kedvem volt este, a 23eves elborult rajongom becsajozott szoval vege a szupervicces kedvenc e-mailjeimnek + ugy tunik egy nagyon kedves baratnom 22 ev utan valik + meg ez is, komolyan filoztam kiugorjak-e az ablakon
'engaged' is csak a moka resze vagy komoly??

egytökéletesember írta...

mér, ha valaki becsajozik akkor nem lesz többet jófej? járjon inkább velem! még jófejebb lesz mint előtte! amúgy a móka része. mi ilyen kis viccesek vagyunk.......

anna írta...

jaj dehogynem csak ezek ilyen annat-megprobalja-david-felszedni-e-mailek voltak
ilyenek meg mostanaban gondolom nem lesznek

egytökéletesember írta...

hát ha gátlástalandávid akkor lesznek:) de majd ha mégse akkor majd én irok:)

anna írta...

haha, sztem most nem folytatja, nem hiszem h gatlastalan csak ufo ugy ahogy van
varom a david-potlo-leveleid '_'