2010. január 20., szerda

Ezaz!

Életem legcsodálatosabb napja.

1. Már útban legújabb munkahelyemre olyan meglepetés ért, hogy az kiváltja kb életem eddigi összes emberekben való csalódását. Batthyány tér aluljáró, a Klárival belibbenünk a pénztárosnő elé és mosolyogva jónapot kivánok. Nem lepődöm meg az életunt arctól, folytatom inkább: szeretnék egy 30 napos diákbérletet. Erre ő mond valamit, amit nem értek, hála a vastag üvegfalnak, ekkor (nem sejtve hogy ez is a terv része volt) visszakérdezek: tessék?.. elnézést nem hallottam. Erre furcsa fintorral túlartikulálva üvölti, hogy: HANYADIKÁTÓL? Hát mondom mától, kicsit meglepődtem és mégegyszer elnézést kértem zavartan, mert nem értettem mi a baja. Erre ő: nem hallani kell, hanem mondani.
Itt már egyáltalán nem volt világos, hogy mivel vivtam ki az ellenszenvét, de eléggé felidegesitett ahhoz, hogy felvázoljam egy ártatlan vásárló helyzetét, aki életében nem vett még 30 napos bérletet, de ő csak csúfosan felemelte rám a szemét és motyogott valamit a krva anyámról. Tágranyiltszemmel kérdeztem vissza, immáron fennhangon és kissé hisztérikusan elnevetve, hogy TESSÉK?? De nem hatódott meg csak mosolygott az emberiség elleni legújabb fegyverén, a suttogvakihasználjukhogyvanköztünkegyüvegfal-misszión. Aztán a teljes értetlenség és csalódás felcserélődött bennem némi szánalomra és hálára, amiért megnevettetett és emlékeztetett arra, mennyire jó nekem, hogy nem olyan vagyok mint ő.

2. Kolszenter, telefonálás, mellettem a Klári, másik oldalamon két állitólaghülye ismeretlen lány. Hallottam rosszhirüket, hogy nem dolgoznak meg bunkók, dehát mi közöm nkem ehhez, nem kell velük szóbaállni. Első pillanatban hogy meglát, már belebámul a csaj a monitoromba de kb mintha ott se lennék (teszem hozzá én aki mellé leülök, annak bemutatkozom). 10 perccel később az asztalát rángatja, ami egybe van az enyémmel, igy kb rámhúzza, miközben próbálok dolgozni. A fülemben az öregnéni nem hagyja hogy szóljak a csajnak mert a jószágokról mesél és mai fiatalokról, igyhát kénytelen vagyok erősen rábámulni a lányra és tudatositani hogy fejezze be. Ők összeröhögnek és még 3szor megrángatja az asztalt. Ilyen A Fejem??????? Vagy mi?? (a végén nem vertem meg)

3. Sms Ágitól: Megirta a DVD-met a Peti, a Tvájlájttal kezdte, de a Nyúmúőn már nem fért rá úgyhogy ráirta a Nő Kétszer-t.
Kérdezem: és Nyúmún?.. Az nincs meg. VÁGOD?? Nem mintha nem lenne ötmillió irható DVD-je amit ha annyirakell később visszaadok de ez mi? Majd nem lesz gyanus hogy a Gvinet Páltro nem játszik a Nyúmúnban? JÉZUSOM!!!!

4. Mi is lehetne csodálatosabb, mint egy jókor időzitett migrén! Ezaz! Kössz, ó Sors Keze, hogy sosem hagysz magamra!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

És a skizofrén, drogos, amnéziás emberek után hazajöttél...