2010. január 26., kedd

Köszcsi, nincsmitcsi

Óóóóó pénteken voltunk esküvőn a Boldizsárral meg a szüleivel, és szétröhögtem az agyamat. Először is a velkámdrink, ami AzEgerMellettiValahol megegyezik a házi körtepálinkával. A fiúk persze egyből bevágtak hármat (az egyik csajszi hetet ivott, úgy kiütötték magukat az anyjával, hogy lemaradtak a szertartásról), mi a Kiserával a kettőnél megálltunk, belátva, hogy még igy is bizonytalan hogy át tudunk-e öltözni időben. Aztán átmentünk a kis rezidenciánkra, hátha sikerül: a Boldizsár elaludt (vagyis próbált), az apja meg nem törődve a sikoltozásommal, miszerint MEZTELEN VAGYOOOK, feltámolygott a galériára mert azt hitte viccelek. A Kisera mindeközben csak röhögött, és annak ellenére hogy ő uszitott minket a legjobban, egyáltalán nem öltözött át (a brokát kis ruhájába). A kaja szörnyen rossz volt, ami izlett az meg tele volt mindenféle csonttal meg porccal, igy az is élvezhetetlen volt. A zene szokásos, mulatós, izé, nemérdekelmertúgysemérzemaritmust, meg hasonlók. Ja! És van már másfél csokrom!
Reggel kellemes minusz 30 fokban ébredtünk a fűtetlen kisházban, lemaradtunk a reggeliről, és a szabadtéri melegvizes medence is használhatatlan volt mert TÚL FORRÓ volt a vize. A sors ocsmány fintora.

Délután el is indultunk haza, hullafáradtan, kissé másnaposan, és tartottunk egy fergeteges tripla szülinapot! Merthogy a Boginak hétfőn volt, a barátjának (a Balázsnak) pénteken, nekem meg vasárnap. Kaptam csomó király dolgot, pólót, zoknit, korcsolyát, tökjó képeslapot, aztán elmentünk a Boldizsárral mekibe és hányingerig ettem magam, erre hozott még egy fagyit is:) Aztán órákig bolyongtunk mert ő keres egy boltot de hogy milyet, az meglepetés. A vesztendben meg is találta, egy állatkereskedést! Mondta hogy azt választok amit csak akarok, és én félóra szerencsétlenkedés és nyafogás után beleszerettem egy zöld gömbhalba, ami állitólag morcos és rohadék, olyan mint a Hülye, úgyhogy AZ KELL! Meg láttunk klasszikus rákot, olyan rendes vörös ollósat, na az is tök jó volt!
Mindezek után találkoztam az Ágival (az unokatestvérem) akivel kókuszos forrócsokiztunk, meg adott egy két oldalú képet, amit ő csinált! Mikor hullafáradtan hazakecmeregtem, a Virág meg a Csongor beállitott két csomag piskótatallérral, de mivel a meggyeset utálom, odaadtam nekik és megtartottam az epreset. Az apáék hoztak egy csokor tökjóvirágot, aztán úgy elaludtam mint a sicc.

Hétfőn nagyonnagyon sokat dolgoztam, a végén jólmegérdemelten értemjött a Hülye, és otthon csinált nekem hatalmas hamburgert! Aztán előkerült a torta, ami PUNCS volt, az egyetlen kb amit a tojás miatt meg tudok enni, és amit nagyon szeretek. És ha ez mind nem lenne elég, kaptam még egy kindertojást is, meg parfümöt! Azt amelyik a kedvencem! Rögtön tele is fújtam magam meg a 30 méteres környezetemet! Igaz, hogy pudingos palacsintát nem csinált pedig az volt az egyetlen amit meg is igért, de azt hiszem ezt a szülinapom alkalmából megbocsájtom..

4 megjegyzés:

anna írta...

woow, ez jol hangzik
akartam is mondani h boldog szulinapot csak nem mondtam vegul
de akkor legalabb most "_"

mi van a tojassal tortakkal?? ezt nem fogtam

egytökéletesember írta...

allergiás vagyok a tojásra:)

egytökéletesember írta...

ja és kösz:)

anna írta...

jaj az nemjo ˇ_ˇ