2010. január 20., szerda

Ma

Szerda, nem történt semmi különös. Ma csak majdnem elütöttek. Az a kemény, hogy nem is akárhogy.
Állok a zebránál, sehol egy autó, de piros van, hát jelzek. A többiek csakúgy szaladgálnak át, sehol semmi. Várok, várok, lassan vánszorog a jelzőlámpa narancsra, közeledik két autó, de olyan lassan hogy mire a piroshoz érnek már meg is állnak. Várok, várok, zöldre vált a gyalogoslámpa, lelépek a járdáról erre BZMEG ELINDUL AZ EGYIK AUTÓ! Hát mondom ez már tuti hallucináció, de oldalra fordulok, és kénytelen vagyok megállni az út kellős közepén mer a csávó az jön. Nem lassit, ő leszrja! Sőt, megvárja mig nekem zöld lesz és elindulok.. lehet nem vágja melyik lámpa az övé. De rendes volt mert mellettem elhaladva azért intett egy "bocs"-t.. de lehet hogy csak köszönt. Végülis nem háborodtam fel meg semmi mert annyira le voltam sokkolódva ettől az új élménytől, hogy nem tudtam hovatenni, aztán feladtam, hogy megértem és folytattam az utam haza.
Kezd érlelődni bennem a gondolat, hogy a világ ellenem van, mert amint kilépek a házból, egyből mindenki bántani akar. Vagy lehet hogy a ház átkozott és nem szabad elhagynom mert megbüntet. Még finomitom ezt az elméletet.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Változtak a kresz szabályai.Lehet, hogy piros lett a zöld. A zebra meg csak egy nonfiguratív díszítés.