2008. február 1., péntek

Nem tudom (igen még mindig)

Reggel kitöltöttem ilyen önismereti kérdőivet, kiderült hogy semmit nem tudok magamról. Lehet hogy ez az oka annak, hogy magambaszerettem.
Lassan itt a nyár, már csak pár hónap és felolvad a kalászi tó jege.. mekkorákat buliztunk ott úristen, éjszakai fürdés ráksz! Világosban is lementünk, csak olyankor mindig megtaláltak azok a bandák, ahol 14 fiú volt és mindegyik minket akart bedobálni a tóba. Előnye, hogy már tudom hogyan kell olyan hasast ugrani, hogy a köldökömön jöjjön ki a vékonybelem.
Munkahelyi tapasztalataim alapján innentől kezdve csak olyan helyre megyek dolgozni ahol meleg fiúk vannak. Olyan mintha 30 okos és jófej lánnyal beszélgetnék és még szépek is:) (merthogy 30 okos és jófej lányt sehol nem találsz, talán csak akkor ha kivágsz rólam képeket és egymás mellé rakod) Imádtam velük lenni, volt egy kedvencem, a zolika aki igazi szőke herceg és normál esetben rosszul lennék tőle de szerencsére nem hetero. Az egy kis időt vett igénybe mig hozzászoktam a perverz fantáziálgatásaihoz, meg az élménybeszámolóihoz a tegnapestibuliról amit köszönöm nem kértem, de belegondolva neki se lehetett könnyű mikor az én élményeimről tartottam kiselőadást..
Most hallottam a brékingnyúzt, hogy hamarosan megjelenik a herripotter 68. Hát én megnéztem a legutóbbit de elegem is lett. Erről nem is kivánok több szót ejteni mert ez mindennek a teteje hogy elveszik a mesémet és horrorosszomorúnemtommit csinálnak belőle.
Rosszul vagyok attól ha valaki nem tud menni. Annyi minden levonható abból ahogy egy ember jár, és a legtöbbjük annyira kiábránditóan szerencsétlen! Adott egy helyes gyerek vagy egy tökszexi csaj, és úgy megy mint akinek minimum sérve, gerincferdülése meg dankórja van de ez igy egybe. Inkább akkor legyen tolószékes és mosolyogjon hátha. Pontosan ezért nem hordok tűsarkút. Meg azért mert krvás.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ehhez senki nem szól hozzá?
Pedig a legjobb bejegyzés:)
Sok meleggel akarod körülvenni magad?Menj Spanyolba!!!
Miért hagytad ott a munkahelyed?