2008. február 4., hétfő

Összejött!

Hatalmas új infóval jelentkezem: vettem új telefont. Tök jól néz ki, és mindent tud amit szerettem volna, ez azért olyan furcsa mert ilyesmi nem nagyon szokott történni velem.
Ma lejártam a lábam, de nem baj mert a kártyámat is feltöltöttem, ezentúl meg lesz mibe belerakni:) Az orvosnál is voltam aki azt mondta hogy vége a táppénznek de azért emberek közé még ne menjek az elmeállapotom miatt. Nem tudom milyen orvos ez de tud valamit, ha kell a száma megadom.
A virág meg szrik rám. Na szép, hogy miatta regisztrálok aztán se egy hozzászólás, se egy szavazat..
Van itt valaki aki olvassa a blogomat pedig nem kéne.. ez a Farkas.
És van valaki aki nem olvassa pedig kéne, az meg a Zoltán. Kisfiam, most azonnal irok neked iwiwen!
Na kezdődik valami film szóval ez ennyi volt, majd ha történik is valami szólok.
Na csók

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

szia te kis fogyi.olvasom ám,és megkaptam az üizit,köszönöm,hogy gondoltál rám:)

Névtelen írta...

jaaaaaaa:)
gratula az új telcsidhez:)

egytökéletesember írta...

zoltán, én szerelmes vagyok beléd!:):)