2008. február 9., szombat

20 40356..

Tegnap javult kissé a helyzet, átmentem az ágihoz és kiröhögtük a gyurit, aztán kiröhögtünk minden elmebeteg embert akivel a móni eddig járt.
Nem jött meg a fizetésem, olyan van? Kicsit kezdek aggódni, úgyhogy hétfőn ráboritom az asztalt a titkárnőre. Az is folyton nyáladzik az arcomba, aztán mikor ki kéne fizetni a bérletem, csak húzza a száját. Tegnap találkoztam egy őrült nénivel, aki az árpádhidon rollerezett. Megkérdezte, hogy mennyi az idő aztán továbbsuhant és közben apostol-t énekelt.. itt felvillan a kérdőjel hogy vajon honnan ismerem az apostol számait, de nagyon jó magyarázatom van rá a nagymamám személyében, aki megengedte hogy a fárasztó pénteki szinészetóráim után nála aludjak és sajnos volt neki tv2-je dáridóval, minden egyébbel..
Van egy új számom, és ha olyan frappáns lennék mint iwiwen pár ember akkor ideirnám az első 5 számjegyét aztán találd ki a többit mert annyiramenővagyok. (És tényleg.) De krvára nem fogom megadni senkinek, összesen az az 5 ember tudja (téged is beleértve anya) akinek érdekel is a mondanivalója. Majd ha az sem fog érdekelni akkor veszek mégegyet:)
Annyira hányok a citromos ájszteától.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Csinálhatnál az utolsó 2 számjegyből rejtvényt. Bizonyos szint alatt nem tudnak felhívni,ez az első akadály.Aki ezen túljut, annak jöhet a következő.

Névtelen írta...

Olyan furi,én még csak 20 éves sem vagyok,de lusta vagyok elmenni korizni.A mamik meg papik simán nyomják...
Akkor én most olyan ember vagyok,akinek nem érdekel a mondanivalója? :(

egytökéletesember írta...

nem:) te egy hülye vagy:)