2008. február 5., kedd

BoLdOg SZüLeTéSnApOt!!

A fogyatékos nővéremnek ma van a szülinapja, úgyhogy ezúton is kivánok neki sok görbe estét meg forró portugál éjszakákat! 22 éves lett, ami azt jelenti hogy majdnem pontosan 2 évvel idősebb nálam, szóval azért annyira nem öreg.. Gondolom épp züllenek az új barátaival valami mocskos szórakozóhelyen és egyetlen gondolata az eseményutáni tablettákon jár, mindegy én azért próbálkozom eljuttatni hozzá a szánalmasmitsemérő jókivánságaimat.
A mai napom csodálatos lesz, először is zuhanyozni fogok ami külön érdekes mert nem találom a tusfürdőt.. aztán bemegyek az apához a városba, és nagyon remélem hogy belebotlunk véletlenül valami forraltborosba, meg mondjuk ebédelni is kéne..
Az elmúlt 1 hétben fogytam 2 kilót. Ez annyira nem is nagy szám ha azt nézzük, hogy az elmúlt egy hónapban 7-et hiztam. Nem mintha számitana mert mindig ugyanúgy nézek ki, kivéve ha másnapos vagyok mert akkor rondább a fejem, de ez nincs összefüggésben a kilóimmal.
Na úgy döntöttem előbb táncolni fogok meg énekelni, aztán zuhanyzom.

2 megjegyzés:

viri írta...

szia,köszi szépen! én is kívántam neked anno,remélem átadták anyuék.
egyébként 23 éves vagyok,de tudom,hogy direkt írtad,hogy ne tűnjek olyan idősnek:)

egytökéletesember írta...

de bszki jófej vagy.. mindegy, én megpróbáltam:) a majdnem két év ebben az esetben a bizonytalanságot és homály akarta jeképezni hogy annyit tagadj le amennyit akarsz dehát te tudod..
ja az anyát meg megverem mert nem adtak át semmit pedig gondolom ékszereket is küldtél meg ilyenek...?