2008. február 21., csütörtök

×××××××××

Na visszaértem:) Van olyan hogy 5 perc után mesterszinten űzöm a jégkorcsolyát? Merthogy igy történt.. Láttunk egy csomó fura embert, pl egy bácsit aki cicanadrágban táncolt. Az indulás kicsit nehéz volt mert nem tudtam figyelmen kivül hagyni azt az apró tényt hogy nem tudok korcsolyázni. Hazafele megcsapott a félelem szele mikor felszálltunk a metróra mert jó érzés volt, szinte hiányzott.
Ma délután randim van már megint egy médiaszemélyiséggel. Ha ez is hülye lesz akkor ezentúl úgy fogok bulizni járni, hogy leveszem a felsőmet és ráfestem a mellemre hogy "ha szerepeltél a tvben akkor ne szólj hozzám". Az összes hülye, és persze azokat meg bevonzom.
Új infó: irtam egy könyvet és az a helyzet hogy sokak nagy bánatára ezt szeptemberben ki is fogják adni. Na előre letisztázom hogy dedikálás, udvariasságilátogatás, bájolgás az nem lesz. Aki ki akarja nyilvánitani a véleményét (már a pozitivat) az szépen megveszi 20.000 forintért, abból érezni fogom. Igérem hogy a 90%-át magamra forditom.
(Itt megragadom az alkalmat és megfenyegetem a Zolit hogy ha nem jön velünk bulizni holnap akkor megverem)

Nincsenek megjegyzések: