2008. február 19., kedd

A korcsolya jegyében

Csütörtökön hatalmas buli lesz a jégpályán, mert én ott leszek! Beksztritbojzt fognak adni és elárasztanak majd minden jóval pl két csajjal meg egy pasival:) Nagyon durva, mert nem tudok korcsolyázni, kb az egyetlen élményem az ezzel kapcsolatban hogy 3 évvel ezelőtt ráléptem a jégre és az első 10 centin hanyatt is vágódtam, 5 percig röhögtem aztán feladtam. Szóval tehetséges vagyok ezen a téren is, nem okozok majd nagy meglepetést, lehet még a bokámat is eltöröm hogy legyen valami változatosság.
Rájöttem hogy a valentinnap az egy marha jó alkalom arra hogy mindenki engem szeressem ok nélkül. Nem mintha amúgy nem igy működne de ilyenkor kifejezetten körülöttem forog a világ. Pl virágot kapok, csokit (amit mondjuk utálok de részletkérdés) egész nap kényeztetnek és parancsolgathatok (természetesen itt nem rólad van szó szivi:)) Zolika! Te meg mehetsz a pcsába hogy csak igérgetsz aztán hol a gyémántgyűrűm?! Tudod hogy lételemem a pénz meg az ékszerek, a kocsiról nem is beszélve!
Holnap át fogok menni a nagymamámhoz úgyhogy lehet utána beugrom a pszichiátriára.. attól függ hogy viselem. Mindenesetre viszek nyugtatót meg heroint az általában segit.

Nincsenek megjegyzések: