2008. február 17., vasárnap

Forevör Living

Az a rohadt nagy helyzet hogy eszméletlenül jó vagyok. 3 napja tart a partiőrület (ez egy tök gusztustalan szó) és 3 napja nem alszom semmit. Ez többek között arra jó hogy ráfoghassam a krvaégő dolgaimra hogy a fáradtságtól van.. nem mintha ezt bárki bevenné..
Először is szingülparti a dzsemben, kimás volt az előadó mint a palcsótomi akit egyszer majdnem lehánytam (ez elég fontos információ). Az este folyamán furcsa emberekkel találkoztam, köztük egy 40 éves férfivel, aki azzal a szöveggel nyomult hogy nem kérek-.e földimogyorót amitől már amúgy is bűzlött a pofája. Aztán volt ott még egy hawaii inges gyerek akinek nem tudom milyen apropóból boa volt a nyakában.. gondolom ilyen hawaii füzért akart szimbolizálni de ez csak tipp, mert mikor megkérdeztem éppen az esküvőnkkel volt elfoglalva úgyhogy nem tudott koncentrálni. Pénteken regibuliban voltunk, fetrengős fogyatékos elégszánalmasahhoz helyen hogy a végére jól érezzem magam:) Szombat.. ilyen élményem kevés van sokkolóbb. Ennyi elmebeteg őrült embert még sosem láttam egyszerre, mint ebben a goatrensz buliban. Ja meg leimósoztak:) A móni onnantól végig azzal volt el hogy Ditta:AzImós. A fotós srác meg egész portfóliót készitett rólam, olyan képekkel hogy "a bárpultnál állok és vakarom a lábam mert viszket", "szánalommal nézek a mónira amiért képes ilyen zenére táncolni", "hangosan nevetek a csövesgyereken aki azt hiszi az a retró ha 6 hónapja nem mosott hajat" és hasonló igen szórakoztató és érdekfeszitő mozzanatok. Tudom hogy mindjárt megőrül mindenki hogy feltegyek párat:) Ja meg belémkötött egy gyerek hogy én mit keresek itt, ma nem játszik a tokiohotel, aztán mondtam hogy a VágjátokKiABelüketARasztásoknak viszont igen és megvillantottam dzsungelkésemet, na akkor kicsit megijedt. Ezzel együtt jól szórakoztam csak kicsit kellemetlen úgy felkelni hogy szétrobban a fejem és az összes végtagom zsibbad de ebben benne vannak a belső szerveim is meg a testem többi része. Jesszus megyek aludni.. ebbe belegondolni is rossz..

Nincsenek megjegyzések: