2008. január 31., csütörtök

Éljen a tüdőgondozó

Éppen megy valami nyálas film az ertéelen szóval nincs lehetőségem magasröptű gondolatokra, főleg mivel elnyomja az agyamat a láz. Ferenczivera nem ismeri a kenézgábrielt!:) Akkora durva! Pedig ha tényleg a szabóervinbe járt akkor az alapkövetelmény. Szerettem volna ma már valamit csinálni de sajnos még mindig kordinációs zavaraim vannak, ezt abból vettem észre hogy közel egyméteres kilengésekkel közlekedek a félméteres folyosón. Szerintem is. Az anya egésznap könyvel mert a sok hülye leszrja hogy neki ez rengeteg munka és mindent késve hoznak. Az apa reggel visszavitt az orvoshoz, most nem tudom hova tűnt de gyanitom hogy a csongornál játszik a gépen. Hétvégén feljön a móni én meg remélem leszek olyan állapotban hogy átmenjek hozzá mert csajoskodni szeretne, amitől én konkrétan hányok, de mindegy mert legalább együtt töltjük a napot. Megyek vissza feküdni mert mindjárt jön az anya és lekever egy pofont.

Jaj azt még el akartam mondani hogy eszméletlenül imádom magamat.
Persze, tudom te is, de ez érdekesebb.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Én is és ez még érdekesebb:)