2008. január 23., szerda

Na hellóKA!:)

Megint itt vagyok és tudom hogy undoritó meg szánalmas de nincsen hosszú "i"-m úgyhogy ha valakinek súlyos helyesirásihibakomplexusa van, akkor azt leszrom. Na van ez a blog az anya kedvéért meg mert annyira király vagyok, majd megmutogatom a virágnak is aki a nővérem, de leginkább a lizinek aki a kutyám. Mert kb ő az akit érdekel. Na szóval szülői ráhatással indul a blog és most valamit irni akartam erről de nyitva van az ajtóm és az anya elkezdett énekelni szóval mentem hányni.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

szia kincső, szerintem jó a hangom már csak azért is, mert a tiedet tőlem örökölted. Vagy inkább apai örökségre vágytál volna zenei hallás ügyben?

egytökéletesember írta...

már csak az kéne.. akkor lehet hogy még londonban is kővel dobálnának..habár előbb utasitanának ki az országból..