2008. január 23., szerda

Reggel

Korán reggel van és én már itt szivok, de legalább az anya nem énekel. Ma megyek felvenni a fizetést, amit már 6-án megkaptam.. ennyire fontos az életemben a pénz:)
Ilyenkor reggel annyira bölcs vagyok hogy muszáj megosztanom azt a világgal, és leirnom hogy mennyire nem értem azokat az embereket akiket irányit a pénz. Ők egy idő után annyira beleszoknak a kényelembe hogy semmi, és senki kedvéért ki nem szakadnának
Na akkor most indul a közvélemény kutatás, a kérdés: megvenni egy ruhát vagy egy új bútort az nagyobb örömet okoz mint csókolózni velem? Ha valaki tudja erre a választ akkor legyen bátor és irja meg, legyenszives.
Na csók.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

én inkább az új bútort választanám, ha lehet

Névtelen írta...

de egy nagyon bölcs ember sokkal csábítóbb dolgokat talált volna ki, bár ezek is roppant fontos dolgok.

egytökéletesember írta...

mivel alapjáraton nincsen nálam csábitóbb, felesleges lett volna törnöm magam kertimedencével meg magánhelikopterleszállópályával