2008. január 26., szombat

Annyira jó vagyok!!!

24-én születésnapi ajándékként megleptem magam és felmondtam a munkahelyemen, erre MOST akarnak kibszni velem?? Hát milyen elmebetegek az ilyenek? Úristen, ez a teljesitőképességem rovására fog menni ha tovább idegesitem magam ezzel a szrral, pedig azt elég nehéz elérni csakúgy mondom. Itthon minden rendben..európaiértelemben. Az apa még mindig jóhumorú, az anya meg sütött halat aminek volt szeme! Azon gondolkodtam hogy vajon mit láthatnak de aztán rá kellett jönnöm hogy semmit. Tök sok fizut kaptam úgyhogy most megint jótékonykodhatok, a móninak már odaadtam az étkezésijegyemet, azon meg még gondolkodom hogy hogyan támogassam a többi kollégistát veszprémben.. bár ahogy elnéztem csütörtökön nem volt semmiben hiány:) Vannak ilyen terveim, hogy ideoda költözök, jelenleg anglia a legaktuálisabb, de ezenkivül rengeteg megoldáson gondolkozom, márcsak azért is hogy hol viselnek el:) Ezekről bővebben egy későbbi bejegyzésben lehet majd olvasni mert most túlságosan felbsztam az agyam és nem vagyok képes ilyeneken gondolkodni. Na cső

Nincsenek megjegyzések: