2009. február 12., csütörtök

Mitosz versus Presszó

Tegnap reggelre a Lilla úgy belázasodott hogy egész nap feküdt meg aludt meg vegetált, mialatt a Timi is kezdte egyre szrabbul érezni magát, én meg már csakazértis mert nem voltam szrul. Az egész nap azzal telt, hogy a Boldizsár győzködött, hogy nekem márpedig vele kell mennem a Presszóba, ha törik, ha szakad. Az Ádám lemondott az estéről és az igazat megvallva én is, de mivel az egész kollégium be akart menni, erős volt a késztetés. Fél 9-kor megjelent a Lilla és miután biztositottam mindenkit hogy otthonmaradok, kifejtette hogy fél órám van hogy összeszedjem magam. Ez persze veszett ügy volt, tekintve hogy az ő vizuális állapota inkább romokban hevert mint az enyém. Úgyhogy végül az utolsó busszal be is jutottunk Veszprémbe. Ahogy leszálltunk a Kuntamás sikeresen elesett a Zsolttal a nyakában, összetörte a térdét, meg még a lábfeje is kicsavarodott, szóval vidáman indult a buli:) Mikor megérkezett a néreusz a Mitoszba, egyszerre partihangulat kerekedett, a Ká meg a Budi kikelve magukból táncoltak vagy másfél órát, aztán nem birtuk nézni a Lillával és átmentünk a Presszóba. Ott egy másik sokkoló élmény fogadott, a Boldizsár. Épp valami látszólag értelmes fiúnak próbálta bemagyarázni hogy nem részeg.. mindeközben végig csukva volt a szeme, az artikulációja semmilyen civilizációba nem illett volna bele, de még olyan holtnyelvet se találsz, ráadásul fél méteres kilengése volt egyhelyben állva.
Az este folyamán óriási örömömre találkoztam azzal a lánnyal aki a DC-ben meg a gólyabálon meg akart erőszakolni a wc-ben. Fél órával azután hogy össze-vissza puszilgatott (szerintem a nyelvével) a Lilla meglátta, hogy egy fiúval csókolózik. Megállapitottuk hogy valószinüleg akkor biszexuális. Miután ez kiderült kissé nyugodtabb lelki állapotban elindultunk a buszvég felé, hogy majd mi eszünk egy hamburgert. Épp áthaladtunk a piroson amikor természetesen megállitott az aktuális hatóság, azzal a kérdéssel hogy mi látunk-e szineket. Én mondtam hogy nem, ezt elég könnyen nyugtázták szóval jó fogyatékos fejet vághattam ahhoz, hogy a Lillát kezdjék bsztatni, aki naivan igennel válaszolt. Lényeg a lényeg, jól laktunk, a Lilla túlságosan is.. felröppent a lehetősége hogy 2 percen belül összehányja Veszprém területének 95%-át. A maradék 5-ben nincs benne ő maga, gondolom ez világos. A váróban sikeresen összefutottunk a fél kollégiummal, akik izgalmasabbnál izgalmasabb pletykákkal vártak, amik az este folyamán történtek.. vagy történhettek.
Mindent egybevetve ez egy szr este volt. Neem:) Tökre jól éreztem magam:)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ilyen influenzás időkben legalább ismeretlenek nyálmintáját kerüld

egytökéletesember írta...

nem tehetem.. imádom ha ismeretlen emberek összenyalják az arcomat..