2009. február 23., hétfő

Hajnalban még a nap is más..

Szombaton jelmezes szülinapi buliban voltam az unokatestvéreméknél, akik a Hajnal Ági meg a Peti. Mivel aznap délután már kb 4 órát utaztam, tökre kedvem támadt még kettőhöz és átmentem Dunakeszire a semmi cuccommal, merthogy fél órával azelőtt találtam ki hogy hazamegyek mielőtt elindultam. Az Ági teljesen kivolt hogy miért nincs jelmezem de hamar orvosolta a helyzetet egy csodálatos miniruhával amiben a fehér tollboa meg a horgolt kesztyű miatt inkább néztem ki luxuskrvának mint 20as évek beli csinos hölgynek. Na nem baj, az egész estét igy töltöttem és habár az elején voltak félelmeim ezzel kapcsolatban, eléggé összebarátkoztam az aktuális énemmel. Olyannyira, hogy az Ági jobbnáljobb képeket készitett a Petiről meg rólam (aki homoszekszuális stricinek öltözött).

Nincsenek megjegyzések: