2009. február 23., hétfő

Ja amúgy forgatunk

Kezdetét vette az őrült készülődés a Koli7-re ami egy fantasztikus esemény. Az egyetem kollégiumai közötti versenyek sorozata, aminek immáron része is lettem. Ez persze nem tetszik egyeseknek akik jártak a Boldizsárral és féltékenyek és Noéminek hivják őket, de ezt meg körülbelül leszrom.
Na a sok közül egy feladat a kisfilm készités, téma Irország, helyszin Balatonalmádi/Ájrislend. A film tartalmát ezúton nem közlöm mert meg leszek verve az adatok kiszivárogtatásáért, úgyhogy ezzel várni kell még pár hetet. A lényeg az hogy kb hárman csináljuk és ebben benne vagyok én is..:) Ja.. többes szám első személy:) Király vagyok:)
Ma reggel is fel kellett volna venni egy jelenetet (nemtudommiért a Boldizsárra biztuk ezt a feladatot), de ez természetesen nem sikerült. Tegnap este éjfélkor meg ma reggel 7kor azzal szenvedtem hogy alkossak egy Balatonalmádi-Irország busztáblát, és persze ezért is én lettem lebszva, hogy "miért reggel kell ezt megcsinálni", az tökmindegy hogy időben elkészült a szabadidőmből, akkor is én vagyok a hibás.. aztán ő elbénáskodja és semmi nem lesz az egészből. De persze erről meg nem ő tehet.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Tudtam, hogy egyszer még filmsztár leszel.

egytökéletesember írta...

anya én eddig is az voltam.. nem emlékszel mikor 6 éves voltam és a mami elvitt a tévébe?