2009. december 6., vasárnap

Télapó vs KisEra

Jaaajaaaaaaaaj. A Boldizsár anyja, a KisEra nagyon csúnyán lebuktatta magát:) Tegnap este lementünk a Hülyével kenyeret venni a boltba, merthogy az apukája csinál körözöttet, amit ugye köztudott, hogy kenyérrel kell enni. Na visszafele jól megsértődtem, mire ő elkezdett rángatni én meg szétvertem rajta a nonstopos félkiló szeletelt kenyeret, aminek az lett a vége, hogy a kábé 20-ból olyan 3 darab maradt a kezemben, a többi ott hevert a Csata utca kellős közepén. A dolog jó oldala, hogy ezzel igazi népmese hangulat kerekedett, vittünk is kenyeret meg nem is. Nagy megdöbbenésemre fent már egy hatalmas halom csoki fogadott minket. Az anyukája szabadkozott, hogy ne neki köszönjük, hiszen a télapó hozta.. reggel meg elárulta magát azzal, hogy a milkacsokis doboz rejtelmeiről érdeklődött, hogy hogy tetszett a 3d élmény. Mondom ja király volt, de ezt te honnan tudod, konzultáltál a télapóval? Akkor a Boldizsár arcán (a marhaszéles vigyor mellett) a hihetetlen elégedettség vette át az uralmat, én meg örültem, hogy végre visszavághattam helyette is:) A rengeteg csoki, bonbon meg olvadósrágó között egy kis piros zsák is volt, amitől mondjuk kicsit megijedtem, tekintve a Bogi előző esti beszámolóját az újonnan összehozott kis ruhakölteményéről, ami egy cukcsimukcsi tangából, egy kombinéből meg egy fehér combfikszből állt, természetesen mindez mikulás stilusban bolyhokkal, piros sapkával. Ez a zsák pont úgy nézett ki, mintha egy ilyen "álom"szettet rejtene. Nem nagyon mertem kinyitni de aztán sikerült és hálaistennek egy télapózokni volt benne tapadókorongokkal meg kis csilingelő csengőkkel az oldalán. Tudja ez a KisEra hogy mi kell nekem.
Este elmentünk karácsonyi vásárba a deáktérre meg köré meg tovább nemtudomhova, és nagyon szép volt! Telistele volt a város fényekkel, becsomagolt padokkal meg hatalmas fenyőfákkal, amikre izléstelenül rávágtak 5 doboz karácsonyi égőt. Voltak emberek is, jó sokan meg finomillat, forraltbor, zene, görbehátú hajléktalanok, kenyérlángos, sültkolbász. Mi elmentünk sütizni, megbámultuk az összes kirakatot (ami egyébként is ott van de igy érdekesebb) aztán a Boldizsár vett egy pohár forraltbort ami tökéletes alkalmat nyújtott hogy vitatkozzanak egyet a KisErával, aztán hazamentünk. A vacsora finom körözött volt kecsöppel meg meleg kakaóval és NEM! Nem volt reggelig tartó hasmenésem.

Ma hurkát ettem véreset meg májasat, sültmalaccal, annak bőrével, sülthagymával meg krumplival. Erre ittam két pohár tejet. Meg ettem egy kis mandarint. Még mindig nem.

Nincsenek megjegyzések: