2009. december 28., hétfő

Karácsony Re

Még több és még több király ajándék, csak nekem!

Estifürdés, pizsama, utolsósütimajszolás, készülődés egy vicces estére Szandrabulokkal. Épp kezdődik a Beépitett Szépség, gondoltam röhögök egyet mig a Zathurát várom erre csörög a telefon. Boldizsár hirtelenkedik, azonnal takarodjak át mert a Kisera (az anyukája) nyugtalan. Addig faggatom miolyanfontos, hogy végül kinyögi: meglepetése van a számomra. Aki januárban a Néreusz kollégium lakója volt, az tisztában van vele, hogy mennyire megviselnek ezek a "meglepetések".. Az is elég kényelmetlen hogy én nem tudok jelenleg semmi értékeset adni, nemhogy az ha tőlük kapok valami hatalmasat! De mivel már hiányoztak és különben is azarengetegmindenaboldizsártól, úgy döntöttünk, hogy rendben. Fogta magát, húsz percen belül már itt állt a hülye autójával az ablakom alatt. Próbált megnyugtatni, még azt is mondta hogy milyen csinos vagyok.. mondtam neki, hogy köszönöm mert erről nem akartam vitát nyitni, aztán elindultunk.
Ezek olyan cukik voltak:)! Nem hogy a Kisera, de még a Bogi is megajándékozott! Na akkor lett csak igazán szr kedvem, hiszen én csak a hülye száraz sütijeimet vittem, pont oda, ahol a világ leggyönyörűbb édességei készülnek! Amikor ezen nagyjából túltettem magam.. nem. Ez eddig még nem sikerült.. inkább mutatom hogy mit kaptam:)
Mivel mindig papucsot kell náluk kunyerálnom, úgy döntöttek vesznek nekem egyet. Annyira jó:)

Plusz a teljesen idétlen izénemtommi, amit szilveszterre szántak, gondolom akkor nem ciki ha hülyének néznek.. az a zöldleveles fehérbogyós cucc rajta gondolom fagyöngy. Folyton meg kell majd csókolni:)
(Van még egy pizsama is de az pont rajtam van úgyhogy nem tudom megmutatni.)
És a Bogi ajándéka: a Fűző

Ezenkivül, mivel nem jelentem meg a huszonhatodikai családoskarácsonyukon (a sajátomon voltam:) ) a Boldizsár adta át a nekem szánt ajándékukat, egy doboz csokit! (Kifejtettem hogy nem izlik, erre ki akarta cserélni a sajátjára, de mondtam persze hogy nem kell, azt ő kapta.. mikor hazaértem vettem észre.. beletette az ajándékszatyromban..)

4 megjegyzés:

αtis írta...

Nem csak tisztában vagyok azzal, hogy mennyire megviselnek a meglepetések, hanem még videóm is van róla.
Máig nem értem, miért nincs még fenn a Youtube-n?!?!?!?
De azt hiszem ezen könnyen lehet javítani :D

egytökéletesember írta...

öö kinek az ágyához kötöztek is ki tavaly? ja bocs, az már fent van a neten..:)

αtis írta...

Most jön az az "A" betűs szó amit mindig kiprovokálsz belőlem!

egytökéletesember írta...

nem tudom miről beszélsz..:)