2009. december 25., péntek

Karácsony.. eddig

Jézusom!!!! Képek!

Ez itt a mézeskalácsház eredeti állapotában. Meséltem, az amelyik szétégette a kezem és akkora felfordulást okozott a házban hogy az egy 28-as erejű földrengéssel felér.


Ez meg a végleges állapota. Persze semmi különbség nem látszik de én tisztában vagyok vele hogy ez lehetne akár egy másik házikó is az alapján amennyi utolsósimitást végeztem rajta..

Jajaj a Boldizsár ajándékai! Hát amikor kinyitottam a többköbméteres, lila, hologrammos, szivecskés, csillogós dobozt.. hát majdnem elájultam! Három másik doboz volt benne.
Az elsőben egy annyiranagyonmenő CIKLÁMEN (de az az igazi) harisnya, meg egy ugyanolyan körömlakk:) Emellett a csomagolópapirt is érdemes megfigyelni (!!!).

A második egy cipősdobozban volt és nekem még akkor sem esett le hogy az cipő. Egy CIPŐ! Egy fekete ciklámen majdnemtornacipő cipő! És ami a leghihetetlenebb: pont jó.

Ezen a ponton mondtam is hogy ennél durvábbat, jobbat, gyönyörűbbet már el sem tudok képzelni és be is szrok ha felülmúlja a harmadik doboz.. és megtette.

3 megjegyzés:

anna írta...

oooo, ez a haz tokeletes, imadom
boldizsar meg eleg sokpontos pasinak tunik, hm

egytökéletesember írta...

annyira hogy az már kör

anna írta...

"_"