2009. december 15., kedd

Noémi vs Hazugság

Óóó:) Hát nem bir már magával szegény Noémi.. Nem elég hogy igy se szereti senki, most még hazugságokba is veri magát ejnye. Ráadásul elég silány a próbálkozás, máris mondom miért.
Tegnap a sziesztánk kellős közepén csörög a Boldizsár telefonja, navajon ki az? A rég nem hallottlátott egyetlen Noémi. A Hülye nem akarta felvenni, de én ragaszkodtam hozzá, hogy ha ő nem akkor én beszélek vele.. na akkor sikerült meggyőznöm:)
A beszélgetés kb abban merült ki, hogy ellopták a telefonját, ezért megkéri a Boldizsárt (akinek valahogy fejből emlékezhetett a számára) hogy szóljon a koliban pár embernek, hogy a Noémi államvizsgapartit tart magának és menjenek el inni vele. Az egyetlenem közölte hogy erre ott az iwiw, aztán kapott egy szánalommeghivást, hogy "hát ha akarsz te is jöhetsz, szeretettel várlak..". Milyen nagylelkű nem? Mondanom sem kell, az a "pár ember akivel jóban voltam" nemkicsit leszrta az erőltetett önajnározásra kiszemelt buliját, sőt még ki is röhögtek mikor mondtam hogy én azért elmennék, nehogy egyedül kelljen ünnepelnie, mert ha azokra az emberekre vár akik szeretik akkor marhára magányos lesz az estéje. Természetesen nem vagyok ennyire rosszindulatú, hálistennek orvoshoz kell mennem igy nem érek rá, de mondtuk a többieknek, hogy ha meggondolják magukat hivják fel a Noémit, amig az új száma nincs meg addig a régin. Merthogy annak ellenére hogy ellopták simán kiirta a nevét a Boldizsár telefonja.. krvarendes zsebessel volt dolga, hogy a simkártyáját visszaadta azért..

Nincsenek megjegyzések: