2009. november 28., szombat

Szalagavató!

A Bogié!

Ő a Boldizsár húga és úgy néz ki mint egy hercegnő, alapból is, de tegnap meg végképp hozta. Majd ha megkapjuk a többi fotót akkor felrakom a szalagavatós ruhájában is mert az valami varázslatosan szép volt! Az anyukája meg a Hülye majdnem rámkényszeritették mikor hazaértünk, de fél órás könyörgésemre leálltak a témáról.. pedig az anyukája már azon tanakodott, hogy a fűzőt melyik oldalról kösse be. (Szerintem mondjuk csak azért nem gyömöszöltek bele mert mikor a Boldizsár elkapta a tekintetem, én minden erőmmel azon voltam, hogy a mély gyűlölet és az aktiv fenyegetőzés összetett mondatait olvassa le róla. Aztán gondolom sikerült neki.)

Az elején még reális volt egy eszméletvesztés a nagy meleg meg a sok ember miatt, de ezt később a Boldizsár orvosolta egy nagyon mesebelinevetőspörgősforgós keringővel:) A Bogiék meg.. hát először májküldzsekszonok voltak, aztán a Balázzsal (aki a barátja) frakkos-esküvőiruhás keringőt táncoltak arra az egyébként elviselhetetlen számra, amire minden szalagavatón táncolnak a diákok.


Ezen felbuzdulva otthon családi videó napot tartottunk, és megnéztük a Boldizsárt is, amint abban a csodálatos találmányban illegeti magát, amit egyébként frakknak hivnak és én imádom. Kihoz mindent egy fiúból, amire egy lány vágyik. Jézusom nagyon durva. Na szóval elég jó volt!

Nincsenek megjegyzések: