2009. november 5., csütörtök

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MIÉRT?? Miért ilyen hülye, buta az összes fiú akivel összehoz a sors!?!?!?!?
Igen! Megint téli depresszión vagyok meg menstruálok és hangulatingadozásaim vannak és ezért most gyűlölöm a Boldizsárt!!
Nem szoktam utálni csak néha annyira fiú! Itt szenvedek a szellemifogyatékos álláshirdetőkkel akik basszus annyira seggek hogy dolgozni se akarok nekik, ez meg bir reagálni 3 szót mikor kifakadva felhivom hogy öljön meg mert az is jobb a jelenlegi állapotnál! Emberek cégek élén és egyetlen ép agysejtjük sincs, és még a beszédközpontjuk is sérült, legalább egy nagyonbrutális autóbalesetben! Érted felhivom hogy álláshirdetésheló, erre megkérdezi hogy miről beszélek és mellesleg benyögi hogy akkor bemehetek interjúra de azt nem mondja meg hogy hová meg kit keressek, az időponttal meg visszahiv de a számomat nem kéri el és azt se tudja hogy hivnak!
Ezaz!! És akkor a Boldizsár meg nekiáll törni magát, gondolom addig vegetált a buszon, egyetlen gondolata nincs az elsuhanó zöld foltokon kivül, próbál valamit mondani én meg hallom hogy nemvágja mit mond, csak tudja hogy ilyenkor beszélni kell és ez olyan mintha nézne kb 5évesnek és nyugtatgatna hogy jaj ez katonadolog! Nekem miért kell mindig megértőnek lennem és tettetnem hogy úúú meg aaa, amikor ő hiv fel valami baromsággal? És kitérdekel hogy már megint a semmiért hisztizek és gyűlölök mindent ami b-vel kezdődik még a babapiskótát is PEDIG AZ LEHETETLEN!!

2 megjegyzés:

αtis írta...

Keresd a jót mindenben!
Engem még most se gyűlölsz!
Mivel ugye nincs a nevemben "B"
:)

egytökéletesember írta...

szerencséd van...