2009. november 6., péntek

Nagyon durván Edvárd Kálen!!

Most küldött egy mélt az unokatesóm az Ági, hogy Budapesten forgat az Edvárd.. jó, na a Robert Pattinson. Ebben az a legdurvább, hogy oda kell mennem és nem azért hogy találkozzam vele. Pont az ellenkezőjéért és ezt el is magyarázom.
Jól bevált módszerük a hirességeknek ugyanis, hogy a legtartózkodóbbat szemelik ki maguknak és hát mivel én nagyátlagban mindent leszrok, vonzom az ilyen embereket. Hogy néhányat emlitsek, az állazalkus gyerek, a nótenkszes, a helókidzes srác és ez csak a jéghegy csúcsa. Szóval én ezeket az embereket általában inkább elkerülöm mert csak a baj van velük, meg ötszáz tizenéves lány, akik elől vagy elfutsz vagy megölnek. Meg ezek mind hülyék, beképzeltek, buták és semmi humoruk.. ha meg van akkor azt hazugságba fektetik. Szóval ezen feltételeknek megfelelően, pontosan látom a jövőt, miszerint ha én messze elkerülöm a forgatási helyszint, még a tvben se nézem meg, csakazértis ide fog jönni az Edvárd a pomázi HÉV megállóba és tuti véletlenül nekem akarja majd megkérni a kezem mert én olyan MÁS vagyok. Persze, nem vagyok 12 és nem sikoltozom.. ja de:) ezt jól megszivtad Edi:)

1 megjegyzés:

n írta...

HÁhá.. te nagyon hülye vagy :):) írj tényleg írj ..könyvet, ez utóbbi 3 írásod Is leplez egy picike kurázsit ,elmét..LOL. Ditta:):):)