2009. november 26., csütörtök

Láttam!


Úristen. Az újhold! Hát ez a Dzsékob ez annyira szexis!! Én azt hittem hogy leszrom de az a két mozdulat, ahogy lerántja a pólóját az akkora, hogy az embernek kidüllednek a szemei és hirtelen azt se tudja lányos zavarában, hogy ez legális-e egyáltalán.. mármint hogy nézni.
Természetesen a moziban egyemberként morajlott a tömeg, többen felnevettek, de hallottam kétségbeesett vinnyogást is.. gondolom a jelenlévő pasik 90 %-a rádöbbent hogy meleg.
Ezután természetesen az Edvárd nyamvadt teste nem jelentett túl nagy megrázkódtatást, talán csak a felismerés hogy BASSZUS! Asszem a kockákat is úgy fújták rá utólag testfestékkel. A feje az végig olyan volt mint egy heroinistának, aki két hete nem kapott anyagot.. persze, mondjuk rohadék volt és otthagyta a Bellát. Gondolom a szemét is kisirta mert megdöbbentően halottnak tűnt, még az alap állapotához képest is. Na mindegy azért eléggé jól hozta a szenvedő arckifejezést mikor csókolózniuk kellett, úgyhogy a sármot ebben letudtam.
A farkasosverekedősátalakulós részek királyok voltak, mondtam is a Boldizsárnak, hogy ha igéretemhez hűen együtt néztük volna meg, tuti összeszrta volna magát. A Viktória gáz.. semmi kellem, semmi izgalom, semmi. A haját meg befestette.
A Kárlájl is eléggé adta, mondjuk nekem kicsit pedofilos lett a sebfertőtlenitős jelenet, de biztos a rajongóinak készült. Vagy csak prűd vagyok.
Olvastam egy kritikát, amiben azt irják, hogy a tvájlájtot csak az élvezi, aki olvasta a könyvet és szerelmes az Edvárdba. Van benne valami..

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Elolvastam a kritikákat...A tied a legjobb.