2009. március 12., csütörtök

Koli7

Idén először a mi kis Néreuszunk is tagja volt a koli7-es játékoknak. Hasonlatosan a Játék Határok Nélkül cimű annyiraszeretem sorozathoz, nálunk is viccessportos feladatokat kellett végigcsinálni. Minden csapat kapott egy országot (mi Irországot húztuk) és ennek a kultúrának a szellemében kellett zászlót késziteni meg a videót is ezért forgattuk (ami még csak a youtube-on van fent "KOLI7 NEREUS" de nemsokára feltöltöm a néreuszos profil alá) a jobbak be is öltöztek. 6 kollégium indult, a nagylétszámúak több csapatot is szerveztek, pl a magiszter egy emeletén laknak kétszázan mig a néreuszban összesen hatvanan vagyunk.. végül 12 csapat volt összesen. Ahhoz képest, hogy mindenkinek volt indulója (ráadásul nagyon is találó) csak nekünk nem, elég nagy volt bennünk az összetartás ahhoz hogy MÁSODIKKÉNT végezzünk! Annyit ordibáltunk meg nevettünk hogy nekem deréktól felfelé egész nap izomlázam volt. A legviccesebb az volt mikor a Kornél fejére egy karton csőrt kötöztek és azzal kellett lufikat lyukasztania..:) Ausztria játéka virslievés meg sörivás volt amiben a Kuntamás igen nagy sikerrel szerepelt.. kb fél perc alatt beletömte a szájába a 8 virslit.. párosával. Volt királylány mentés, amiben sokak megdöbbenésére nem én voltam a királylány:) Hanem a másik Ditta. Őt a Ká próbálta megmenteni de a négyütemű fekvőtámasza elég silány volt, nem méltó egy herceghez. Az Andit szőnyegen reptették a fiúk, ami neki inkább volt zsákbanülveösszerugdosnak, mert miközben futottak vele elég sokszor bele találtak rúgni, nem beszélve arról hogy a pálya végén nekivágták a falnak.
Én sikeresen útjába álltam egy váltófutónak, aki akkora lendülettel sodort el hogy kezdtem azt hinni soha nem állunk meg. Aztán mikor sikerült összeszednem magam, kb egy brazil szappanoperába csöppentem.. a srác (miközben rémülten vigyorogtam a karjaiban) egyáltalán nem akart elereszteni csak bámult és a bocsánatomért esedezett. Na ha ez tényleg egy szappanopera lett volna akkor ebben a percben bele kellett volna szeretnem.. de nem sikerült pedig erősen koncentráltam.
22:00 körül elindultunk a Káékkal az utolsó buszhoz, a Lilla, a Bea, a Boldizsár, a Kuntamás meg a Presszóba. Hazafele mikor a Boldizsár felhivott és megemlitette hogy nyertünk vagy 800 liter alkoholt, hirtelen megjelent lelki szemeim előtt a Lilla, a hányás,a hisztériázás meg hogy ő aznap nem evett kb semmit úgyhogy nagy valószinűséggel ezek mind be is fognak következni.. aztán elmosolyodva kivántam jó szórakozást mikor az is eszembe jutott hogy ma nem nekem kell ebben részt venni:)

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Végignéztem a videókat, ki nyert?

egytökéletesember írta...

nem mondták meg de mi

Névtelen írta...

Azt hiszem, én nem voltam reggel 6.26-kor a gépnél.