2009. március 6., péntek

Keszthelyi varázslat Part II.

Jaaaaj mit hallottam, azonnal le kell irnom!! A Bandi be van szrva:) Mert meg lett neki igérve egy pofon. Köszönjük az informátornak:)

A keszthelyi koli.
Nem tetszik. Barátságtalan, koszos, üres, kényelmetlen és idegen. Tegnap voltam látogatóban meg haltenyészteni és újra rá kellett jönnöm hogy én ott nem érzem jól magam. Találkoztam a Bandival, a Tamással, a Kornéllal, az Atissal, a Nikivel, a Petyával, a Timivel, a Nórival meg még azokkal akiket nem sorolok fel. Óra után söröztünk meg oltottak a Timiék, a Kornél újra elvett feleségül, a Tamás meg nem vágatta le a haját..

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Eheti nyereményjátékunk kérdése, amivel folytoníró golyóstollat nyerhet: Vajon a keszthelyi koli miért idegenebb, mint az Almádiban lévő? A megadott válaszok közül CSAK EGYET jelölhet!(amerikai változat) 1. Nincs a konyhában kétlapos villanyrezsó és hidegvizes mosogató. 2. Nincs a szobákban nyithatatlan ablak és bézsszínű sötétítőfüggöny. 3. Nincs olyan internetkapcsolat, amit csak taoisták képesek használni. 4. Nincs benne Szupersztár.

egytökéletesember írta...

anya én szerelmes vagyok beléjed:):)habár elgondolkodtató, a válasz mégis egyértelműen 4.

egytökéletesember írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.