2009. március 18., szerda

Kardiológia Ráksz!

Annyira jó vagyok. A tegnapi napomat az éves kontrollal töltöttem, meg hatszázezer öregemberrel, akik mind el akarták mondani hogy mennyi bajuk van és hogy itt őket kell a legjobban sajnálni. Nekem közben az jutott eszembe, hogy mi lenne ha elkezdeném sorolni a betegségeimet aztán mikor 20 perc múlva a végére érnék, közölném hogy amúgy leszrom mindenkinek a baját. Naivan azt hittem hogy elérem a 18:40-es Keszthelyes buszt, aztán fél 8-kor azon kaptam magam hogy még az Almádisat se érném el. Estére sikerült hazakeveredni a rohadt Budapest forgatagából, amikoris kiderült hogy nincs meg a Herripotter 5, úgyhogy kénytelen voltam harmadszorra megnézni a 4-et ezen két nap alatt.
Ma meg.. várom a Veszprémi buszt a Népligetben, és egyszercsak elém ugrik az előző busz sofőrje, hogy "nem megy kanizsára?".. meg hogy "hogy tudnám rábeszélni?".. fú mondom, ha lenne magánál egy csomag eMendeMsz.. alighogy elhajtott, be is állt a Veszprémes busz, amire szintén csak bájcsevejgés árán tudtam feljutni. Mondom a hapsinak hogy kérek egy diákot Veszprémig.. néz, néz, nem vágja..
"-egy diákot"..
"-egészet?"
"-nem, diákot"
"-maga nagyon gyanus nekem"
..mostmár én nem vágom. Nem volt bunkó meg semmi úgyhogy mosolygok rá, hátha elmagyarázza.
"-nem értem a problémát.."
"-ja, akkor csak nagyon hasonlit valakire.."
Na el lehet képzelni mekkora ideg tömörült az agyamba hirtelen! Mi az hogy ÉN hasonlitok valakire?? Esetleg az a valaki hasonlit RÁM, de még ez is annyira elképzelhetetlen, hogy még a feltételezése is abszurd!! Aztán felháborodottan közöltem vele hogy "rám senki sem hasonlit" és eltettem a visszajárót.

Nincsenek megjegyzések: