2009. március 22., vasárnap

Can I Have This Dance?

Ez a reggel is csodálatos, főleg hogy itt van mellettem a Lilla, akire az előbb rápillantottam és olyan édesen csorgatja a nyálát miközben tátott szájjal horkol, hogy mindjárt meg is kivántam.
Tegnap reggel a 117 erkélyéről mitingeltünk az Évivel meg a Boldizsárral. Annyira tűzött a nap hogy az Évi lelógatta nekünk meztelen idomait és úgy napozott... meg persze közben osztotta az észt. Egyszercsak gondoltuk lemegyünk a kikötőbe, ha már itt a nyár. High School Musical-eset játszottunk, én a gáton táncikáltam, a Boldizsár azt figyelte mikor zuhanok le, közben beleiktatott néhány emelést (ami egészen jól sikerült annak ellenére hogy nem sikerült), az Évi meg dobálta a kacsákat meg a sirályokat szárazkenyérrel. Igen, ez a hájszkulmjuzikel legfőbb motivuma. (úristen.. most kicsit megijedtem a Lillától.. valami holt nyelven ordibált..) Kettő percen belül olyan hideg szél kerekedett, hogy még az se számitott hogy sztárosan fújja a hajamat és bemenekültünk. Jaaaj és olyan szép képet csináltam a Beáról meg a Kornélról:) Istenem, olyan édesek:).. főleg a Bea fintora.
Na további jó szórakozást, igérem még jövök.



Ja és Évike ne legyél imós, ez igenis bright side of life :)
(És az a kacsa tudod mennyire örült hogy szórakoztattuk? Látszott a szemén)

Nincsenek megjegyzések: