2009. március 15., vasárnap

Jaaaaaj

Itthon vagyok.
Na. Nem volt elég hatásos? Engem lesokkolt, kezdve azzal hogy nem tudtam bekapcsolni a tévét és nem azért mert rossz hanem mert nem vágom. Végre ettem jót, amit az anya főzött, aki szerzett nekem fagyasztott ribizlit, igy az apa tudott nekem csinálni csokipudingot. Azt is megettem. Most eléggé hányingerem van. Az idefelé út nagyon szórakoztató volt mert lejött értem a nagynéném meg a kis férje, akik köztudottan a Szabó család sarjai (majdnem mind a ketten) tehát tök mulatságosak. Ja meg hoztak nekem paradicsomot meg citromot.. a két luxuscikket. Amit a Lilla az este folyamán mind meg is fog enni szóval szerdára semmi nem marad, amit annyira nem bánok.. hiszen könnyen jött könnyen megy vagymi.. (amúgy nem de ezt hazudom magamnak)

Nincsenek megjegyzések: