2009. szeptember 27., vasárnap

Villásreggeli Kiskunlacházán..

Vasárnap reggel, kómásan fetrengek az ágyban, néha-néha félig a földre lógó testtel, a Boldizsár mellettem ül, röhögtet és ekkor kikiált a horgásztanya kis konyhájából a Boldizsár anyja, hogy jó lesz-e reggelire a tükörtojás. Namármost tudni kell a jelenet teljes megismerése előtt, hogy ő általában úgy főz, hogy azt én is meg tudjam enni a tojásallergiám ellenére. Boldizsár válaszol: "Persze, a Ditta kettőt kér.."
Pár perc múlva megkérdezi, hogy "Ugye anya emlékszel hogy a Ditta allergiás a tojásra?". A válasz: "Persze kicsim".. jön az újabb próbálkozás, "Anya a Ditta inkább rántottát kér".. mint holmi poént próbálta elsütni, de végül azt is kaptam reggelire, azzal a megtört és mélységesen csalódott arckifejezéssel, amit az anyukája vett magára miután bevallottam hogy csak vicceltem.
Igen Anyák, halljátok szavam, a gyerekre mindig oda kell figyelni! Néha fontos dolgok is elhagyhatják a száját. És a Grimm meséket sem ér cenzúrázni, csak azért kihagyni a felét hogy hamarabb végezhessetek! Észrevesszük!