2009. szeptember 14., hétfő

Emo, Scene, Saucy.. asszem

Rövidke eddigi életem során sokszor halottam hogy a három egyike vagyok, többször is mint elég.
Először fogalmam sem volt hogy ésakkormivan, aztán lassan rádöbbentem hogy valami marha égő dologhoz hasonlitanak azok az emberek, akiknek a véleményére adok. Töprengtem, hogy vajon mit tegyek ez ellen, de sajnos igaz, mindegyik stilusnak viselem a jegyét. Aztán rá kellett döbbennem hogy ŐK viselik az ÉN stilusjegyeimet. Mély felháborodásomban csakazértse vettem ki a pirszingemet, nem cseréltem le a csőfarmerem meg a tornacipőm, és a hajamat se festem normális szinre mert bekaphatjátok szének, imók, szószik!!! Rohadékok!!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Elnézést, de azt hittem, ez a blog arról szól, hogy semmi közöd a skatulyákhoz. Meg lettem tévesztve?

egytökéletesember írta...

most is csak annyi közöm van, hogy rólam koppintanak..