2009. szeptember 16., szerda

Meglepetés!

Annyira jófej vagyok!! Tegnap hatalmasat behazudtam a Boldizsárnak. Úgy volt hogy ma, szerdán megyek le Almádiba ismerkedési estre, de gondoltam az olyan snassz, úgyhogy tegnap felültünk a buszra a Klárival és hatalmas titkolózás közepette nekivágtunk az ismeretlennek.
Már Fűzfőn jártunk, amikor hivott a Boldizsár.. hirtelen indulatból belekeveredtem egy már-már hihetőnek is mondható sztoriba, miszerint épp a Corába tartok busszal, majd ha leszálltam felhivom. Az almádi buszvégen trécseltünk még egy kicsit, ez olyannyira jól ment hogy szinte már én is kezdtem elhinni, hogy este randim van valakivel, de előtte hajfestéket vásárolok. Akkor állt be az idegsokk, amikor közölte hogy ő most elmegy kocsival borért, én meg azon mesterkedtem hogy kihúzzam belőle, vajon merre van a bortermelő, nehogy útközben lebukjunk. Mondta hogy a másik irányba, nem a buszvég felé, én meg azon nyomban letettem és nekiiramodtunk, hogy még előtte beérjünk a koliba, mert az MEKKORA JÓ MÁR!!
Az a durva hogy sikerült, eléggé lefagyott amikor visszaérvén meglátott a szobájában.. a lélegzete is elállt, nem talált szavakat (általában ez a reakció) aztán hálálkodott hogy nem látott meg a kocsiból pedig végül a buszvég felé ment:)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Csodálkozol? Meglátja az éppen szilvakék hajadat, persze hogy nem kap levegőt.