2009. szeptember 4., péntek

Lálöbáj

Tegnap este rámentem a horrorfimekre, de sajnáltos módon egy értékelhetőt sem találtam. Volt egy Nikolkidmenes valami Invázió, de az se volt több pár sablonnál meg klisénél, pedig jobbat vártam a Másvilág után. Hajnali kettőkor, mindennek gyümölcseként arra riadtam hogy csurom viz vagyok és mindenféle pókok állnak ki a hasfalamból. Aztán a jólbevált "ébren vagyok, ébren vagyok" ismételgetése alatt jöttem rá, hogy minden rémálmom a kinzásban teljesül ki. Tehát nincsenek ilyen gyilkosságok meg rémes szörnyetegek, csak emberek akik hagynak megtörténni valami rosszat, valami igazságtalan dolgot. Pl amikor az apa baltával levágta a lábfejemet (mert az nekem mennyire jó lesz) és az anya végignézte, nem szólva semmit, én meg szenvedtem. Vagy amikor a Szészilt (a macskám) 8 patkány tépi szét egyszerre és az állatorvos csak áll és mosolyog hogy ez egy új féreghajtó kúra. Szóval kéne már valami változatosság, valami rém, egy szörny vagy egy gyilkosság, ne csak mindig a megfoghatatlan szrságok meg érzések. Meg a pókok.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Miután az összes pókot, akitől sikítófrászt kapsz,nekem kell megölnöm,légy szíves,ne teremts még több legyőzendő szörnyet.