2008. március 26., szerda

Lehozó meg tress

A hétvégén néhány új szóval bővült az amúgy sem elhanyagolható szinten válogatott szókincsem. Ezek közül néhányat megemlitenék, hátha új információval tudok szolgálni a környékemen élőknek akik hasonlóképpen életükben nem hallottak ezekről a kifejezésekről:)

Lehozó: ezt a csodálatos szót arra kell használni amikoris történik veled valami tökre negativ, aminek a hatására rossz kedved lesz, kellemetlenebb esteben mély depresszióba esel. Másnéven: lelomboz.

Tress: szr

Hát egyenlőre ennyit ragadtam ki, aztán majd frissitek:)
Egyébként ezeket a szavakat a hazánkban mindenki által jól ismert Abonyban szedtem fel, aholis egy csodálatos úriember lakik, kinek neve Norbert. Ez az ifjú legény annyira kreativ, hogy locsolóverssel egybekötve kérte meg a kezemet (amit mondjuk én irtam, de kell hozzá egy bizonyos szint, hogy azt szinte tökéletesen vissza tudd adni:)
Az angol az tökre jól megy, kivéve hogy egyre inkább mélyebbre ásom magam a szrban, méghozzá azért mert túl sokat tudok. Mindenkinek megvan a maga keresztje..
Du áj hev tu krááááááj for júúúúúú

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Egy ideje már feltűnt, hogy egy szavadat sem értem, most már tudom, miért