2008. március 31., hétfő

Engaged By A Dragon (mert annyira jó vagyok angolból)

Egy újabb fejezet a fantasztikus blogomban és az a helyzet hogy rossz hirekkel kell szolgálnom az olyan szánalmas, gyerekes és nem utolsó sorban nulla aggyal rendelkező ismerőseimnek akik bármivel nem értenek egyet azzal kapcsolatban amit én csinálok, többek között hányok tőletek de ami a még fontosabb, hogy leszrom. Mindent.
Na a hétvégém megint csodálatos volt, 2 napig csak feküdtem, ettem, és hogy valami jó nyálas szr is legyen benne, simogattam az én újdonsült kreativ vőlegényemet, aki komoly szándékairól tett tanubizonyságot: gyűrűt vett nekünk és ezzel elkötelezte magát örökre. Na mondjuk ez azt is jelenti hogy szegénykém neurotikus, elmebeteg, meggondolatlan, kissé szuicid hajlam és mindezek tetejében teljesen biztossá vált hogy semmiféle jóstehetséggel nem rendelkezik. Különben belelátna a jövőbe és legalább egyszer jóerősen meggondolta volna a dolgot.
Eljött az a pillanat az életemben hogy megtegyem azt amit félévente eljátszom, átrendezem a szobám. Eltűnnek a Básztid, Mekfláj, Beksztritbojz poszterek és egy új, érettebb külsőnek adnak helyet. Enszink.

Nincsenek megjegyzések: