2008. március 12., szerda

Fáááááj a hasaaaaaam kérek rá pusziiiiiiiiit!!

Tök szrul vagyok, fáj ez a fáking hasam és ennek tetejébe mégcsak nem is ehetek ami a legesLEGROSSZABB!! Próbáltam olyat hogy nem gondoltam rá, meg ettem egy vajas kenyeret de valahogy nem ez a jó taktika.
Regisztráltam erre a mitjormesszendzserz anyámtudjamire hátha vannak normális emberek akik lekötik az én túlemocionált agyamat de SEMMI! Azon gondolkodtam hogy bánatomban megnézem a balázssót hogy röhögjek azokon az embereken akik még nálam is bénábbak erre rá kellett döbbennem hogy levették a műsorról.. itt a vég.. egyedül fogok meghalni a bsb-fan-megszállott-oltártállitós szobámban és mégcsak a macska se fog sajnálni.. majd azt mondja kösz az ágyad te rbanc!- és leköp.
A Csusza meg egy szemét állat! Nem ir vissza pedig tudja hogy hiányzik na? Ezt kapd ki! Nem gondoltad volna mi?
Megyek sirni aztán ha van valami ötlet a "ne gondolj rá" és az "egyél egy almát" fájdalomcsillapitó jótanácsokon kivül akkor kérem ossza meg velem és gyógyszerészével. Köszönöm.

Nincsenek megjegyzések: