2009. április 12., vasárnap

Újra formában

Igen, ezaz! Ditta visszatért!
Van egy fa a parton, aminek olyan rohadék virága van hogy ragad mindenhova és folyamatosan hullik ezerrel.. lehet hogy ez ilyen méripoppinsz táska féle ügy, hogy sohasem fogy el. Ott van ez mindenhol, ruhán, hajban, papucs talpán. Természetesen ez az egyetlen fa ami virágzik a környéken.
Jövünk be a Lillával a partról, na hol vakarjam le a szrt a papucsomról? Az egyfokos lépcsőnél úgy gondoltam kitűnő lesz úgyhogy végighúztam a lábam *akrvaanyját gyere már le* és ezzel a mozdulattal kidőlt a fél beton. Hiába, nem tudok bánni az erőmmel. De teljesen jó, mert pont itt a szezon, már szállingóznak is a szállodavendégek, jó is hogy most teszik le a viakolort, egyből csinálhatnak egy lépcsőt is.. na mindegy azért nem szóltam.. fölösleges mellverés hogy "bezzeg én milyen erős vagyok"..

Nincsenek megjegyzések: