2008. december 2., kedd

A Kollégium területén sarokkádban relaxálni tilos

Tegnap megpróbáltam kicsit egyedül lenni, aminek az lett a vége hogy 15 perc alatt több emberrel találkoztam mint eddigi ittlétem alatt összesen. Gondoltam pancsolok egyet a rágóillatú habfürdőmben meg egy csomó ilyen kiakasztó mellékkörülmény, be is jelentettem a lányoknak hogy elmegyek fürdeni. Fekszem a kádban, éppen nikkárterre gondolok, erre beront a timi, hogy neki azonnal hidegviz kell. Hát isten el ne vegye, tessékvigyed.. pislogok a vizből, figyelem ahogy szabályosan megfürdik a mosdókagylóban miközben halálra vált arccal részletezi miként forrázta le a hasát teával. Kimegy, megpróbálok visszatérni a rilekszgondolatokhoz, kopog a szobatársam.. Gyere bzmeg bea, persze pisiljél nyugodtan én csak igy egy percre beugrottam a kádba, ügyet se vess az illatgyertyákra meg az andalitó zenére az eddig is itt volt.. Következőnek az évi jött be merthogy "jézusommitirtazolika" amire egyébként tök kiváncsi voltam úgyhogy nem vertem meg, amikor leült a csempére és felolvasta az egész leptopját. Még jó hogy két szoba is nyilik a fürdőbe, elég az ajtó. Miután megtudtam hogy a zolika egy tökjófej gyerek, visszamélyedtem magányomba, erre kimondtavolnameg kopogtak. Hát mondom Gyere be tényleg egész kollégium legyél szives szeretettel várlak kis fürdőszobámban! Ez a lilla volt aki figyelmesen kiment (miután bejött) hogy akkor ő hagy elkészülni.. köszi, édes vagy. Fekszem a kádban, kb már relakszálni nincsen kedvem.. várom a következőt, gondoltam bejöhetne a boldizsár, ő kopogás nélkül, forgatom a fejem.. semmi.. hát mondom mi a szr van ezekkel? Aztán úgy felhúztam magam azon hogy senki nem jön be hogy kiszálltam és felöltöztem. Legközelebb bejelentem hogy wc-re megyek, kiváncsi vagyok..

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Drága Barátném ne felejtsd el, hogy én már a wc-n is rádnyitottam egyszer :)

Névtelen írta...

És a percenként csörgő telefonod már nem is zavar?