2008. november 23., vasárnap

Gólyabál vs Presszó

Ha 4. lettem a bálszépe választáson az számit? Nem akartam első lenni mert az milyenmár hogy igy is mindenki szerelmes belém, úgyhogy mikor lefotóztak elég hülye fejet vágtam ahhoz hogy ne kerüljek fel a dobogóra és igy lemaradjak minden elképzelhető szánalomdijról is. Tettem fel képeket is a gyönyörű tündérkirálylányos ruhámról meg kivételesen a lillának, meg a szobatársamnak a Beának a fejéről is. Merthogy az eddig vagy nem látszott vagy annyira eltorzitotta az alkohol hogy lehetetlen volt felismerni.
Volt nyitótánc meg minden, a rektori beszédről megint sikeresen lemaradtam de a bulizenekarra azért odaértem. Kb az első 10 percben odáig jutottam hogy az énekessel táncoltam aki a fülembe ordibált pedig a mikrofonba szeretett volna.. gondolom. Kb olyan filingje volt ennek a HelloKids-nek mint a VisszaAJövőbe filmekben a Márti Mekflájnak a Mélytengeri Bálon. Aztán sztárvendégként megjelent a kozombolisz mi meg röhögtünk.
3 körül eltűntek az emberek úgyhogy átmentünk a Presszóba és berúgtunk mégegyszer.

Nincsenek megjegyzések: