2008. november 12., szerda

KM Szakest vs Habparti

Na egyszer volt hol nem volt, volt egyszer egy csütörtök. Csodálatosabbnál csodálatosabb élmények villannak a retinámba miközben a környezetmérnök szakest szóba jön. Na nem mintha nem élveztem volna hogy egy szőke, mindenre elszánt elsős csaj lefogdos a wc-ben, a csempéhez vág és az arcomba orditja hogy "jóamelledszexeljünk!", meg ezenkivül hogy egy tökrészeg "tanár" beleesik az ölembe, leönti az újruhám a saját sörömmel aztán meg a combomat markolja. Egy szavam nem lehet. Elvileg azt a bizonyos fát is én ültettem el meg A Srác Aki Viszi A Cuccaimat, de a kedves Möszjő Boldizsárnak köszönhetően odáig se jutottam el hogy egyáltalán elinduljak az enn épülethez a fáklyásmenettel, merthogy nekem ilyen kiséretem lett volna.. ennek ellenére marha nagy szerencsém van mert az emberek kábé addig voltak felfogóképességük birtokában ameddig ki lett jelentve hogy márpedig enyém a megtiszteltetés. Úgyhogy az este további részében mindenki azt hitte hogy én vagyok a faültetős lány ami némi előnnyel járt mert sosem unatkoztam. Van ez a Best Of KM. A legrészegebb, leggázabb ember nyeri el ezt a cimet, na természetesen kivel táncoltam egész este? A tavalyi győztessel.. szerintem megérdemlem, hogy idén én legyek a besztofkáem.
Volt még aztán egy péntek is..
Ez a buli úgy kezdődött hogy aznaposan ültünk a 118ban mikor a Boldizsár Elisz berontott hogy azonnal vigyék ki a fiúk kocsival a buszvégállomásra. Mindez meg is történt, csakhogy mivel az Ádám ment ki meg a Tamás, egyértelműen és elkerülhetetlenül egy rekesz sörrel tértek vissza. Ez még nem okozott volna nekünk különösebb problémát de mikor csendes iszogatásaink közepette elfogyott a sör, ki kellett menni ugye másikért. Azzal meg már jött egy üveg viszki, mert ugye az tök filinges főleg ha csárlit hallgat az ember. Egészen este 8ig úgy gondoltam, hogy ebből aztán semmi nem lesz mert én nem szeretem a viszkit, a fiúk meg birják az alkoholt. A nagy lószrt. Most jön az a kép, mikor 8:30kor tökkészen vergődünk a szobában 6an, és orditjuk az ejfelsziksztifájvtól a blút, közben borotvahabbal csapkodjuk egymás arcát meg testét, és locsoljuk a sört, ki milyen módszerrel. Igen. Ez volt a tetőpont, aztán a reggeli takaritás további részleteit meg lehet keresni a legalja, meg a szánalmasponthun.
Mellesleg az előző estéhez képest jelentősen megromlott az esztétikai értékünk amit néhány egészen jól sikerült fotóval illusztrálok a vonatkozó linken.

Nincsenek megjegyzések: