2008. december 19., péntek

Mindenkinek megvan a maga keresztje

Csodálatos hetet tudhatok magam mögött, megint volt egy kis kalandom a bankban. És még csak nem is olyan.
Szerettem volna beállitani az internetes utalás lehetőségét, amire kötöttünk is egy szerződést a hölgyeménnyel, aki váltig állitotta hogy ha hazamegyek és megpróbálok belépni az azonositómmal, kapni fogok egy sms-t, hogy miről, nem tudom. Hát én hazamentem némi kétellyel a fejemben, miszerint ismerem már ezt a kört, mindig igy kezdődik. Otthon persze nem ment a dolog, be se tudtam lépni, nem fogadott el se jelszót se azonositót, de az sms-ek csakúgy suhantak.. most se tudom miről. Visszamentem a bankba hogy elnézést, azt hiszem probléma van. A nő még sose látott ilyet.. na mondom én már jópárszor. Nem birta persze megoldani a problémát, javasoltam töröljünk mindent és csináljuk meg újra.. néz rám mint a hülyére hogy mégis miért vagyok ilyen drasztikus, hát csak azért mert amig ott van a nevem az űrlapon addig az istennek nem fog sikerülni.. ezek megérzik a jelenlétem. Aztán irtunk egy új szerződést, én meg mosolyogva elindultam haza.. tudtam hogy nincs még vége. 2 nap múlva csodálkozva intett a pult mögül hogy na megint mi a szr van hogy ott lábatlankodok a váróban. A soronkövetkező problémám az volt hogy képtelen voltam 10 meg 20ezer forintokat elutalni mert állitólag én ezzel túllépem a napi korlátot.. persze, egy olyan számláról amiről életemben nem utaltam neten keresztül, ha meg nem ez a baj akkor kössz az ezer forintos limitet otépé. Hosszas igazolgatások után hajlandóak voltak elhinni hogy egy hónap választ el a 22. életévemtől, ezután be is állitották nekem a korlátlan utalási lehetőséget. Hát nagyon szépen köszönöm, hogy könyörgésemre megengedik hogy minél több pénzt adjak ki a kezeim közül.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

A kitartásod elképesztő. Én ott helyben utaltam volna.

egytökéletesember írta...

aha.. meg a következő utaláskor jól megszivtad volna mikor le kell nyomnod ezt a kört.. igy is úgy is

Névtelen írta...

"...aki felmagasztalja magát, megaláztatik..."