2008. december 7., vasárnap

Mi, Mikulás

Tegnap este, azaz ma hajnali 1kor, életemben először Mikulás voltam. Legszebb álmaimból felzaklatva indultunk el a Boldizsárral, hogy kiosszuk mindenki ajtaja elé a kis télapóscsokikat. Aztán pofátlanul beleettünk az almásfahéjas szaloncukorba amit szintén a többieknek vettünk. Ez annyira nem zavar mert végülis attól hogy király vagyok meg krvajófej, én is kollégista vagyok szóval MINDEN JOGOM MEGVAN HOZZÁ!!!JÓ??
Ma minden várakozásom ellenére sikerült nyugodalomban lezuhanyoznom és felöltöznöm anélkül hogy bárki bejött volna zaklatni.. elég furcsa volt.
A Jónást kitisztitottam, ami felért egy felindulásból elkövetett gyilkossági kisérletttel, mivel elfelejtettem hogy ha kihalászom a vizből amig azt kicserélem, addig bele kéne tenni valahova máshova.. ott lógott a kezemben a levegőben és akkor hirtelen eszembe jutott hogy ő egy HAL. És gyorsan visszadobtam. Aztán keritettem neki egy másik edényt amiben addig elúszkálhat amig vizet cserélek de valahogy rájött ilyen sokkos merevség és nem nagyon akart ficánkolni.. mindegy, jó lecke volt.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Mi lesz Jónással karácsonykor?

egytökéletesember írta...

szoktak olyankor halat enni nem?