2010. szeptember 26., vasárnap

Jelentés

Szia anya!
Örömmel közlöm hogy KIB-es lettem, a legtöbb szavazattal és már gyakorlom is a hatalmamat. Még mindig elég durván köhögök, de legalább már nem fuldoklom, hanem a tüdőmben folydogáló furcsa létformával barátkozom.
Találtam egy akkora jó oldalt, a természet hangjait lehet nyomatni különböző intenzitással és kombinációban.. ajánlom a Rain a Thunder és a Fire keverékét egy kis Cat Purr-el.
Voltunk pénteken a Kutatók Éjszakáján, de sajnos az előadásokra már nem sikerült bejutnunk, így az A és B épület között töltöttük a tengernyi időnket a Vadassal, aki egy lány.
Holnap délután felfedezem a díszállat kereskedések kínálatát és szerzek élelmet a halaknak.
Stop.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

A békabrekegés és a méhzúgás a legjobb. Esőben és villámlásban viszont nem lehet piknikezni. Nekem igazi Cecilem van.:)

egytökéletesember írta...

hozzátehetted volna hogy bibibíííí..

Névtelen írta...

Én nem vagyok ennyire undok. (ezért csak gondolom)