2010. szeptember 10., péntek

Bonyodalmak

Szerintem ami fer, az fer. Ahogyan az üzlet az üzlet, a kő az kő. Nem fér a fejembe egyesek önzése, azok után hogy pont ezzel a jelzővel dobálnak, annak ellenére, hogy ha tükörbe néznének, minden valószínűség szerint szembeköpnék magukat. Valóban az lenne a megoldás, ha valamiféle rielötisót csinálnék az életemből, részletesen dokumentálva minden egyes mozzanatot, hogy később fel lehessen használni ELLENETEK! Azt hihetnénk, hogy a tartásom és racionális gondolkodásmódom feljogosít másokat a gyengeségre, pedig éppen ellenkezőleg. Amiért ennyi mindent elviselek veled ellentétben, sokkal többet megengedhetek magamnak. Kössz

3 megjegyzés:

αtis írta...

Melyik jelzővel?

egytökéletesember írta...

az önző és társai.. meg hogy én mindent csak úgy kapok az élettől.. ja bzmeg, a sok SZRT!!!!

αtis írta...

Ezt én is megkaptam már! De én erre büszke vagyok! Nyerni tudni kell :D