2010. szeptember 29., szerda

Fos

Óóóó de haza akarok menniiiiiiiii.. lálálááááá..
Tegnap megvolt a hatalmas lecsófőző buli, ami tök unalmas volt, ráadásul meg se tudtam kóstolni az alkotásokat mert mindegyikben volt tojás. Mire a DC-be értünk már intenzíven hányingerem volt a szr bortól amit annak ellenére ittam, hogy még a finomat is utálom. Hajnali 3 körül sikerült elaludni, mikoris valami őrült fogyatékos berontott a szobába, aztán a fürdőbe, elment pisilni, dolga végeztével kirontott, becsapta maga mögött az ajtót, én meg ott feküdtem nulla aggyal az éjszaka közepén hogy ez most mi a szr volt?! 2 perc múlva újra kivágta az ajtót, feloltotta a villanyt és töprengve nézelődött hogy mi nem stimmel a szobával, aztán sűrű bocsánatkérések közepette ismét távozott. A kevésbé vicces jelenet az volt mikor visszajött egy haverjával, mindketten áttrappoltak a fürdőszobába (már majdnem megkérdeztem hogy nem zavarok-e), és míg az egyik pisilt addig a másik rendezkedett. Mikor pofátlanul hangosan kezdtek röhögni, kijöttem a sokkból és rájuk ordibáltam, hogy most már krvára ki kéne takarodni a szobából, mire furcsamód szégyenkezve kiballagtak, én meg bezártam az ajtót.
Reggel egy filmbeillő marha romantikus felirat fogadott a tükrön:
SZERETLEK
CSAK A MIK
CSAK AZ MK
(Műszaki Informatikai Kar/a szobatársam, Mérnöki Kar/én)
Cuki lett volna, ha mondjuk legalább vigyáznak hogy halkan csinálják és ne verjenek fel 3szor.
Egyébként melyik paraszt volt? Krvára szeretettel várom a jelentkezését.

Nincsenek megjegyzések: