2009. július 25., szombat

Na itt van egy

Tessék! Ez mi?.. komolyan mondom, élvezet olvasni.

"Edward szemei kiderültek akkor , és egy kurta mosoly átvillant az ő arcán .A gyomrom hirtelen olyan volt , mintha jég markáns kicsi szilánkjaival lenne tele."

"De Alice volt az, még nyugodtan, aki válaszolt. -“ Ez nem igazán lenne segítőkész"

"Mellettem , Edward pihent .
Megsúgta az emlékeztetést .- “ Nem , mert félsz ”."

"Az üzenet fény villogott , amikor hazaértem . Az én enyhülés érzése újra ragyogott , miközben hallgattam az édesanyámat ahogy leírja Phil balesetét a labda mezőn - - amíg szemléltetett egy csúszást , összebogozott a fogójátékossal , és eltörte a lábcsontját ; teljesen függött tőle , és semmi szín alatt nem volt út , hogy ott hagyhatja őt ."

EZ MIT JELEEENT???

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Sexybaba anyanyelve valószínűleg nem a magyar. Ehhez képest a szöveg érthető.

egytökéletesember írta...

ahhoz képest hogy kaukázusi vagyok, nyáron behazudhatom hogy nem, mert néger..