2009. július 13., hétfő

Kiskunlacháza borvidék

Májküldzsekszonnak nagyon rosszkor jött a halála. Ha lett volna egy kis esze, megvárja mig visszjövünk a Boldizsárék nyaralójából. Ugyanis olyan maradandó károsodást okoztunk az ottani ökoszisztémában, hogy az ihletett volna egy újabb Earth Song-ot. 6 marha szivós fát töröltünk el véglegesen a föld szinéről, szétrontottunk egy legalább 40 négyzetméternyi területet ami immáron jelentem teljesen halott. A cserebogár lárvája nem él meg benne, annyira kész. A végén már eléggé elfáradtam, úgyhogy mig a Boldizsár kapált, én tündérkirálylányangyalt rajzoltam a homokba. Az is elég nehéz volt..
Azért tanulság is van benne meg pozitivum, mint a Májkülös klipben hogy visszaállnak a fák, meg az üzenet, hogy ne ölj, meg hasonlók. Munkám mézédes gyümölcse egy gyönyörű vizhólyag és egy bőrkeményedés a dolgos jobb kezemen.


1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Üdvözletem küldöm Balatonalmádiból!
Ha ősztől nem lenne hol laknotok, akkor én gyújtottam fel a Nereust!
Csók
Évi