2009. június 15., hétfő

Vége az évnek.. 2 hónapra

Na újra itthon. Tegnap hazaköltöztetett a Boldizsár, de még most sem vagyok kész. Annyira nem, hogy jelen pillanatban kérdéses, hogy hol fogok aludni, mert a szobám 90 %-a tele van pakolva az életemmel, beleértve az ágyamat is. Annak ellenére, hogy induláskor kidobtam 4 pár cipőt, egy rakás lyukas zoknit meg pár használhatatlanná vált ruhát, egyáltalán nem lett könnyebb a dolgom. Viszont! A szintetizátornak máris találtam helyet, a Klári szerint úgy néz ki mint egy stúdió sarok. Véleményem szerint attól nagyon távol áll, de jól áll neki, úgyhogy meghagyom annak.
Ma voltam a corában. Persze, egy élmény volt és kb semmit nem tudtam elintézni, mert persze hogy a témobilosok 7-ig vannak nyitva én meg 6:59-kor érek oda, miközben mindenki tudja, hogy akármelyik valamire való boltos 15 perccel az előirt előtt zár. Most a Boldizsár villámgyorsan kiröhöghetne, hogy persze én pancser mindig betartom az előirtat, de ezúton közlöm hogy egyszer 5 perccel hamarabb zártam mert úgy ment HÉV-em JÓ??
Ami ma jól sikerült az a hangszóró vásárlás, 3000 forintból megúsztam a csak enyhén dobozhangú kompjúter szpikert.
Holnap, közös megegyezés szerint kolikaját főzök az anyának, fűszereshúsos-sültkrumplis-pároltzöldség személyében. Előre is jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések: